Select Page

El regidor de Turisme, Miquel Zaragoza, ha destacat la intensa repercussió mediàtica aconseguida en esta nova edició de Fitur que s’ha desenvolupat des del dia 19 al 23 de gener a Ifema, Madrid. “Altea ha tingut principalment dos fets destacats com han sigut la presentació d’Insoundfestival i la d’Enoaltea” comenta Zaragoza indicant “ambdós presentacions han tingut una gran repercussió mediàtica i gran assistència de públic”. Les repercussions mediàtiques han tingut els seus fruits no tan sols en els mitjans de comunicació provincials, sinó també en els nacionals i internacionals. “Hem aconseguit contactes –puntualitza Zaragoza- amb crítics gastronòmics que donaran segur un impuls al nostre projecte Enoaltea així com hem aconseguit que revistes de turisme internacionals com Lonely Planet vagen en breu a publicar un reportatge sobre Insoundfestival al que se suma que la revista digital art.Com ha estat present en la presentació de Josep Vicent i comptem amb la difusió d’este acte”.
L’aposta alteana en paraules del regidor s’ha enfocat en “tindre eco més enllà de la Comunitat Valenciana, en tot l’Estat Espanyol i Europa i en estos moments creiem que hi ha aconseguit este objectiu sense grans problemes”.
A Fitur han acudit empreses alteanes, agències de viatges “i s’han aconseguit contactes importants de què s’ha concretat esta setmana ja una reunió entre representants de Turespaña, alcaldes i regidors d’altres ajuntaments veïns per a dinamitzar el turisme amb apostes serioses i de qualitat” anuncia el representant municipal finalitzant el balanç de la fira afirmant que “també la captació de turistes durant els dies de fira amb l’entrega de material promocional ha sigut important tant amb els visitants professionals com amb el públic en general”.

Pin It on Pinterest