Select Page

Convocades les eleccions a Corts Generals per al dia 10 de novembre, l’edil de Participació Ciutadana, Maria Antonia Laviós, informa a la població que l’exposició del cens electoral a l’efecte de reclamacions, serà del 30 de setembre al 7 d’octubre de 2019, ambdós inclosos, a les Oficines d’Altea Directa, situades a la pl. José María Planelles, nº 1 d’Altea, i C/Cura Llinares nº 4, d’Altea la Vella, de dilluns a divendres, en horari d’oficina. Dissabte 5 i diumenge 6, de 10 a 13 hores.

La consulta haurà de ser formulada pel propi interessat, prèvia identificació. El document d’identificació haurà de ser algun dels que, per a l’acte de votació, indica l’article 85.1 de la Llei Electoral: D.N.I., passaport o permís de conduir en què aparega la fotografia del titular.

Igualment es podrà consultar a la seu electrònica de l’Institut Nacional d’Estadística https://sede.ine.gob.es/consulta_electoral_elecciones

identificant-se mitjançant certificat electrònic dels publicats a la seu electrònica de l’INE.

Qui no té un certificat dels indicats, podrà consultar en el seu Ajuntament, Consolat corresponent al seu lloc de residència, en la Delegació Provincial de l’Oficina del Cens Electoral o trucant al telèfon 901.101.900. El servei estarà disponible durant tot el període electoral.

També poden consultar, sense necessitat de posseir el certificat digital, la dada de la taula i local electoral en què els correspon votar, per diferents criteris de cerca, aportant com dades obligatòries la província, el municipi i la inicial del primer cognom, a través de l’adreça https://sede.ine.gob.es/consulta_mesas_locales

Els electors podran realitzar els següents tràmits a la seu electrònica de l’INE:

Emplenament de la sol·licitud de vot per correu dels electors residents a Espanya per internet, sense necessitat de tenir certificat digital.

Els electors que hagin sol·licitat el vot per correu poden consultar l’estat de la tramesa de la documentació. Per a aquesta consulta cal aportar l’identificador (DNI o passaport) i la data de naixement. Es pot realitzar a l’adreça https://sede.ine.gob.es/consulta_voto_correo

Sol·licitud d’exclusió de les còpies del cens electoral que es faciliten als representants de les candidatures per a realitzar enviaments postals de propaganda electoral. Per a aquest tràmit es necessita un certificat electrònic dels publicats a la seu electrònica de l’INE. Si no es disposa del certificat, es pot sol·licitar a l’Ajuntament.

Pel que fa a la sol·licitud del vot per correu, els terminis varien segons el lloc de residència:

Residents a Espanya

Sol·licitud de vot per correu, del 24 de setembre al 31 d’octubre.

Enviament de la documentació per al vot per correu, del 21 d’octubre al 3 de novembre.

Remissió per electors del vot per correu, del 21 d’octubre al 6 de novembre.

Residents a Espanya, temporalment a l’estranger

Sol·licitud de vot per correu, del 24 de setembre al 19 d’octubre.

Enviament documentació vot per correu (SENSE IMPUGNACIÓ DE CANDIDATS) ,del 15 al 21 d’octubre.

Enviament documentació vot per correu (AMB IMPUGNACIÓ DE CANDIDATS), del 15 al 29 d’octubre.

Remissió per electors del vot per correu Del 15 d’octubre al 6 de novembre.

Residents a l’estranger

Sol·licitud de vot per correu, del 24 de setembre al 19 d’octubre.

Enviament documentació vot per correu (SENSE IMPUGNACIÓ DE CANDIDATS), del 15 al 21 d’octubre

Enviament documentació vot per correu (AMB IMPUGNACIÓ DE CANDIDATS), del 15 al 29 d’octubre

Remissió per electors del vot per correu, del 15 d’octubre al 5 de novembre

Dipòsit del vot a l’urna Del 6 al 8 de novembre (ambdós inclosos)

Residents a l’estranger temporalment a Espanya

Sol·licitud de vot per correu, del 24 de setembre al 31 d’octubre

Enviament de documentació, del 21 d’octubre al 3 de novembre

Remissió per electors del vot per correu, del 21 d’octubre al 6 de novembre

Pin It on Pinterest